Velkommen!!!

Håper du liker låggen min og har lyst til å lese mer!! :-)

tirsdag 23. august 2011

SKOLESTART!!!! HJELP!!!

Skriver et lite innlegg før sengetid... Har jobbet som kokk altid og ble sykemeldt pga en lidelse i hendene mine for godt over et år siden.. (skal fortelle mer om den etterhvert). Nå skal jeg begynne å studere og føler meg som en liten gutt som skal begynne på skolen for første gang.. Etter 12-13 år skal jeg tilbake på skolebenken og det er rett og slett litt skummelt.. Ikke mindre skummelt er det at jeg ikke per dags dato har fått klarsignal fra Nav til å ta fatt på dette med støtte fra dem eller om jeg må klare det på egenhånd ved å jobbe ræva av meg i tilegg til studiene.. Jeg kan uansett ikke la sjangsen gå fra meg.. Jeg skal fortelle mer om alt dette, man får mengder av temaer når man får en sykdom, må forholde seg til Nav og samtidig blir pappa til sin første og på grunn av sykdommen har kunnet være hjemme med ham i hele perioden.. Det i seg selv har vært en glede jeg er glad for å ha æren av å ha gjort i perioden jeg har vært forhindret fra å jobbe.. Det siste året eller halvannet året har vært fullt av usikkerhet og frustrasjon, men selvfølgelig kompensert av den gleden det er å få være sammen med sin lille sønn vær dag.. Slitsomt det også og jeg har ærbødigst respekt for alle mammaene der ute som som regel er dem som er mest hjemme med barna.. Nå skal jeg ikke skrive mer, men som du ser så finnes det masse emner å skrive om fremover.. Vil tro det vil bli meget preget av studier og Nav i den nærmeste tiden... Følg med!!! :-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar