Velkommen!!!

Håper du liker låggen min og har lyst til å lese mer!! :-)

søndag 21. august 2011

Hiver mæ på bølgen!!! :-)

Hei.. :-) Har bestemt meg for å hive meg på blågger bølgen og har etter forsøk andre steder funnet ut at denne her siden passer meg bra.. Er ikke så alt for bevandret i dataens fantastiske verden og synes det blir for dumt å blogge om man skal bruke mesteparten av tiden på å prøve å forstå hvordan iall videste verden ting fungerer... Mye mulig jeg er litt treig, men sånn er det nå bare,hehe... :p
Hva jeg skal skrive om? Blir vel alt og ingenting tenker jeg.. Mest alt! :-) Mye som skjer både ute i den store verden og i den litt mindre verden, min hjemmeverden :-)
Vel, nå må jeg prøve å få utformingen på blåggen min til å bli høvelig bra, så skal jeg da få begynnt blågging for alvor etterhvert :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar