Velkommen!!!

Håper du liker låggen min og har lyst til å lese mer!! :-)

torsdag 1. september 2011

Fremdeles skolegutt!! :-)

Nå har jeg kommet litt igang med studiene og det er forsåvidt greit, men angrer som F på at jeg ikke interreserte meg mer for matte forrige gang jeg gikk på skole... Det er som gresk for meg og jeg har ikke klart å knekke "koden" for å forstå disse greiene... Litt upraktisk når det er økonomi studier kan man jo si :P Minsten hadde første dag i barnehagen idag og stortrivdes idag ihvertfall, så får man håpe det går bra fremover også.. Til uka er det full rulle med studier også på dagtid når jeg er alene og kan bruke min tid på det og kan rette alt fokus inn på det som er nødvendig nå.. Så får jeg bare håpe at Nav kanskje kan ta en avgjørelse snart, forhåpentligvis positiv så jeg kan fokusere fullt og helt på studiene de neste årene... hvis ikke kan det bli hardt kjenner jeg.. Har ikke så mye å skrive om akkurat nå, det blir mye det samme som opptar meg om dagene og skal vel få skrevet litt mer om tiden kan disponeres litt anderledes og man kan følge littt mer med på de andre tingene som skjer i den store verden... Vet det er mye som skjer, bare orker ikke følge med på det nå... Egotripp delux... :-)
Om det er noen der ute som er gode på matte, ikke nøl med å sende tips til hvordan jeg lettere kan forstå disse greiene.. :-) Sier takk for ikveld og good night to all!!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar